O οίκος Yves Saint Laurent ξεχώριζε πάντα για
την ταχύτητα και την οξυδέρκεια με την οποία αντιδρούσε στις κοινωνικές
εξελίξεις. Πρώτος απ' όλους τους γνωστούς οίκους υιοθέτησε τα αιτήματα
του κινήματος για τη γυναικεία χειραφέτηση, πρώτος υιοθέτησε το «black
is beautiful», πρώτος αμφισβήτησε τα χρηστά ήθη λανσάροντας το θρυλικό
Opium. Πως θα μπορούσε, λοιπόν, να μείνει «ασυγκίνητος» από τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης και τους νέους κώδικες επικοινωνίας που αυτά
επιβάλλουν; Ετσι, σε συνεργασία με ομάδες fans στο Facebook, ο Yves
Saint Laurent δημιούργησε μια αναμνηστική παλέτα ματιών, «Devoted to
fans», στο μπλε χρώμα του δικτύου. Οι 1650 παλέτες θα διατεθούν
αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας του οίκου στην Ιαπωνία, την Γαλλία, τη
Μεγάλη Βρετανία και τις ΗΠΑ.
πηγή:gynaikaMag.gr |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου